Na de overname investeerde de Boerman Groep in De Jong Transport.
Het wagenpark werd van een update voorzien en de wagens kregen een nieuwe uitstraling door het plus-logo van de groep. Renbode en Ballering-van Leeuwen gingen ook verder onder de naam De Jong Transport.
Het bedrijf verhuisde naar nummer 37 aan de overkant van de Oranjelaan, waar het nu nog steeds gevestigd is, samen met Actie Radius.